-

Marcin-K

Pato-polityka i pato-prowokacja

To co za chwilę napiszę może zabrzmieć na pierwszy rzut oka mało odkrywczo. Czasami jednak trzeba wypowiedzieć dane słowo na głos, nawet jeśli będzie to na pozór truizm wszech czasów.

Polska polityka, a przynajmniej jej medialna facjata, dostosowała się w przeciągu ostatniego roku, dwóch, do tego co przeciętny Polak konsumuje z internetu, plotkarskich szmatławców i wyświetlaczy w autobusach. Ktoś powie: a co to za nowina? No jednak jest. Parafrazując mojego dobrego kolegę, który jest z urodzenia i przekonania czerwonym antypisowcem, a który uwielbia komentować rzeczywistość gdzieś mniej więcej od roku 2015 jednym jedynym zdaniem:

„Tak źle to jeszcze nigdy nie było”.

Wiadomo przecież, że na całym świecie, od USA po Grenlandię istnieje coś, co nazywa się bieżączką polityczną. I my też po 89 roku jej się nabawiliśmy. Jaka ona była, taka była, raz lepsza, raz gorsza, natomiast „tak źle to jeszcze nigdy nie było”.

Bo co my widzimy, gdy zajrzymy na jakikolwiek portal informacyjny? Jest to nieustający taśmociąg prymitywnych prowokacji godnych tego, co produkują tak zwani pato-streamerzy. Pato-streamerzy są to starannie wyselekcjonowane indywidua, którym amerykański You Tube płaci za pokazywanie patologii i dysfunkcji w korzystnym dla owych zjawisk świetle. A to ktoś uderzy na wizji swoją matkę-pijaczkę, a to ktoś rozpali ognisko w mieszkaniu, a to ktoś urządzi konkurs na jak najszybsze wypicie flaszki z gwinta, albo – to w wersji już wyjątkowo obleśnej – ktoś namawia nieletnie do pokazywania się w negliżu. Zjawisko to przygasa, by za chwilę nabrać pokaźniejszych rozmiarów i nie sposób nie pomyśleć, że ktoś bardzo uważnie obserwuje ogień pod tym kotłem i dba o to by temperatura była odpowiednia. Najpowszechniejszą reakcją na pato-streamy są ubolewania tak zwanych medialnych autorytetów, ale my nazywajmy tu rzeczy po imieniu, propagandystów i kaowców. Są te ubolewania jakby dobrej jakości benzyną dolewaną do pożaru, bo są też po prostu zawoalownym potwierdzeniem i rekomendacją dla osób młodych, żyjących dziś w zawieszeniu pomiędzy telewizją a internetem.

Nie wiem czy w innych krajach sytuacja jakoś się od tej naszej różni, ale u nas większą część polityków można nazwać pato-politykami. Powołam się znów na Coryllusa, który w jednym z ostatnich swoich tekstów napisał definicję PO-KO. Wedle tej definicji politycy PO-KO, czy to na szczeblu lokalnym , czy też krajowym, to po prostu zdegenerowana banda grasantów, która ma zajmować się jedynie eskalacją konfliktów na tle politycznym i religijnym. Nic innego się nie liczy.

Podobieństwo naszej polityki do środowiska pato-streamerów nabiera rumieńców, gdy zobaczymy te wszystkie zatroskane gazowniane „autorytety” które na każdym kroku wspominają o konieczności walki z „mową nienawiści” którą przecież sami na drugą nóżkę produkują.

Po co to wszystko piszę? Ano po to, że widzimy coraz bardziej agresywne prowokacje wycelowane w najbardziej wrażliwe miejsca naszej, a niech tam, narodowej świadomości. A to Schetyna o Popiełuszce, a to znika ulica Łupaszki, a to ulica w Żyrardowie. Wiadomo przecież, że to jest ordynarne kopanie w klatkę i naprawdę, czasami ciężko jest zachować spokój. Trzeba jednak pamiętać, że ci ludzie którzy to robią, doskonale zdają sobie sprawę z tego co robią. Tak jak pato-streamer który rozpala ognisko w mieszkaniu, wie że to jest nienormalne, ale musi to robić, ponieważ po to został zatrudniony przez amerykańskie medium. Tak samo lokalny polityk z Żyrardowa wie, po co ma się zajmować tak z pozoru nieistotnemu zajęciem jak zmiana nazwy ulicy. Ponieważ w innym wypadku jego istnienie w tej branży momentalnie się unieważni. Bo czym innym miałby zajmować się taki człowiek? Pisać jakiś program, a może zająć się naprawą chodników w Żyrardowie? Tym zajmują się już inni, i zapewne do takich zajęć dobrać się jest nie łatwo. Trzeba by zapewne lepiej się urodzić.

Ja osobiście sądzę, że wzrost obrotów w dziedzinie w pato-polityki musi mieć związek z tym, że oni tam wszyscy czują że albo odwalą coś na ostro, albo za chwilę przyjdą na ich miejsce inni. Dlaczego bowiem „na zachodzie” można produkować dla widzów na całym świecie obrazki takie jak w Katalonii czy w Paryżu, gdzie fruwają płonące samochody a zamaskowani żwawi młodzieńcy rzucają stalowymi barierkami w uzbrojonych policjantów. A u nas co? Jakieś leżenie na ulicy, ewentualnie wagina na patyku. No nie, no takimi akcjami to się nie da obalić nawet sołtysa, a co tu mówić o ostatecznym zdemontowaniu Katolicyzmu w sporym europejskim kraju. Musi jednym słowem istnieć potrzeba wygenerowanie prowokacji-matki, stąd coraz bardziej nieprzytomne zachowania wśród „opozycji”.

Obawiam się, że następny krok zostanie wykonany na Marszu Niepodległości. Na pocieszenie dodam tylko, że moje przewidywania rzadko się sprawdzają. Ale tak to czuję.



tagi: polityka 

Marcin-K
2 listopada 2019 11:47
31     2172    10 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

JK @Marcin-K
2 listopada 2019 12:40

Marsz Niepodległości po to został stworzony, by wykonywać różne prowokacje

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @Marcin-K
2 listopada 2019 14:22

I dobrze pan czuje Marcinie-K. Na wszelki wypadek nawiedzone" panie i panowie"ubiorą ciepłe galoty,bo pogoda nie teges .Czas co prawda udawania rannego,raczej mija,lecz bielizna ciepła nie zaszkodzi.Konieczność pokazania maszerujących "faszystów",to pokusa nieoparta będzie. A "dobrze urodzeni" mają całe rzesze sprytnych nauczycieli w necie. To co dzieje się w komentarzach i blogach o pomstę do nieba woła.Wagina na patyku to pikuś,jak świadomość młodych i starych jest bombardowana.Ktoś powie "nie czytać,nie ulegać".Wiśta wio łatwo powiedzieć...a ilu zawędruje na ten portal? 0,5 % ?...i to chyba nie...aby coś innego poczytać. Chociaż i tutaj jest próba przenoszenia frustracji,co prawda szybko zbombardowana i chwała Bogu...Produkcja felietonów i blogów w necie , znanych, wykształconych,z tytułami niekiedy profesorskimi jest tak szokująca i antypolska,że nie posiadam się ze zdumienia... Pytanie się rodzi Quo Vadis?...człowieku...

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @lolobak123 2 listopada 2019 15:26
2 listopada 2019 16:00

Wielce szanowny @lolobak123 ,skoro jest tak pan prostym człowiekiem łaknącym tak ważnej i natychmiastowej odpowiedzi,to życzliwie panu radzę ---więcej solić niż pieprzyć.

zaloguj się by móc komentować

BezNicka @Marcin-K
2 listopada 2019 16:48

,, Ja tego ptaka znam... To z załogi częstochowskiej. Zwie się Babinicz! ,, .

U ! To nie Babinicz, to z załogo Karonia! Wyznawca? 

Jeśli samemu figę z makiem się umie, to zostaje się wyznawcą . Komu do czego bliżej.... do łotrostwa, powiedzmy że wyznajemy komunizm. Zapomniałem, co wyznaje Korwin? Wtedy wyznajemy to samo. I już blisko jest do jakiejkolwiek patologii. 

Nawiasem, tego od Karonia widzę już któryś raz z rzędu. ..... I kilka lat temu, widziałem na innych portalach, teksty miał nie te same, bliżej - takie same. Czyli - Karoń the best!  Żeby  nie było , też czasami słucham Karonia.

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @Marcin-K
2 listopada 2019 17:04

"Dlaczego bowiem „na zachodzie” można produkować dla widzów na całym świecie obrazki takie jak w Katalonii czy w Paryżu, gdzie fruwają płonące samochody a zamaskowani żwawi młodzieńcy rzucają stalowymi barierkami w uzbrojonych policjantów. A u nas co? Jakieś leżenie na ulicy, ewentualnie wagina na patyku. No nie, no takimi akcjami to się nie da obalić nawet sołtysa, a co tu mówić o ostatecznym zdemontowaniu Katolicyzmu w sporym europejskim kraju."

Roznica miedzy zachodem a naszym krajem jest m. innymi taka, ze tam sie dzieja sprawy na serio i media o tym informuja, pozwalajac ludziom [tym rozumnym] myslec i wyciagac wnioski.

W Polsce, jak juz kiedys zauwazylem, nic sie nie dzieje na serio i do konca. Jeden lezy na chodniku, tamci niosa wagine na kiju, jeszcze inni zwalaja pomnik pralata an podlozone opony. Zeby w razie czego mozna bylo go ponownie postawic na cokole.

W piaskownicy zawsze musi byc opcja "na wszelki wypadek" albo "w razie czego".

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @Marcin-K
2 listopada 2019 17:10

Myślę, że sprawa jest prosta. Patopolityków i patodziałaczy popierają patosędziowie. Oni wiedzą, że nic im się nie stanie, więc są coraz bardziej bezczelni. A sędziowie robią już jawny rokosz w państwie. To jest ta prawdziwa władza. Nie na darmo UE chce powiązać fundusze z tzw. "praworządnością", której zasady będą wyznaczać komisarze.

zaloguj się by móc komentować

smieciu @Marcin-K
2 listopada 2019 17:16

Ja osobiście sądzę, że wzrost obrotów w dziedzinie w pato-polityki musi mieć związek z tym, że oni tam wszyscy czują że albo odwalą coś na ostro, albo za chwilę przyjdą na ich miejsce inni.

Ciekawa technika. Dotychczas modne było robienie z innych oszołomów. Np. z PiSu by samemu wyglądać na poważnych i racjonalnych. Tym razem PO-KO robi z siebie oszołomów i ma to być skuteczna technika? No i właściwie kto ma przyjść na ich miejsce? Inni aktorzy? Tylko że skoro to aktorzy to przecież tylko wykonują scenariusz. Dostają kasę, robią swoje. Ci pato-politycy. Obawiam się że nie muszą czuć co odwalają bo czują tylko kasę na koncie. A wykonawszy dobrze zlecenie mogą jedynie oczekiwać kolejnych. Zatem... w czym problem?

No chyba że... pewnego pięknego dnia PiS stwierdzi. Dość tej pato-polityki! Pato-dziennikarstwa! Pato-blogerstwa! Koniec z pisaniem oraz gadaniem co tam komuś ślina na brudną sprzedaną gębę przyniesie. Koniec bezczeszczenia rzeczy cennych i świętych. Koniec z tą mową nienawiści. Robimy z tym porządek. ACTA2 jest ok, powołujemy departament od sprawdzania pato-mowy bo choć tego nikt nie czyta, nikt nie słucha to problem jest zbyt poważny. Oczywiście na czele departamentu postawimy kogoś w stylu Banasia...

No i tyle. Jedni wyborcy zrozumieją a drudzy... nie są przecież od rozumienia czegolwiek poza tym co powiedział jasno i wyraźnie Sławomira Neumann. Albo jesteś z nami albo wyp....asz.

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @ewa-rembikowska 2 listopada 2019 17:10
2 listopada 2019 18:53

100% racji ."Patosędziowie" to największy zgryz III RP. Sądownictwo ma za nic stanowione prawo, bo liczy się interpretacja tego prawa przez sędziego. Sędziowie zapominają, że wydają wyroki w imieniu Rzeczypospolitej, i nie jest to prywatny pogląd sędziego. Powiązania naszej Temidy całkowicie ociemniałej są tak silne,że tylko atom ich ruszy.Można obalić Rząd,ale Sędziów obecnie nie...każdy minister sprawiedliwości prędzej polegnie,lub raczej ugnie się...zbyt dużo jest "spraweczek",powiazanych z prywatyzacją etc,etc z areną międzynarodową,aby odpuścić.. To więcej niż rokosz w państwie.

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @BTWSelena 2 listopada 2019 18:53
2 listopada 2019 19:10

Patosędziowie a za nimi od razu idą patourzędnicy. Inaczej mówiąc realną władzę na dzień dzisiejszy ma oligarchia sądowo-biurokratyczna plus część służb. I widać, że PiS to nawet by chciał cokolwiek zmieć, ale opór materii jest tak silny, że jest to w sumie chodzenie po polu minowym.

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @BTWSelena 2 listopada 2019 18:53
2 listopada 2019 19:17

To duże uproszczenie, że chodzi o sędziów. To cała społeczna "wierchuszka". Elity jasno dały do zrozumienia, że na współpracę z "kaczyzmem" nie pójdą. Jednak nie mają żadnego realnego przełożenia na resztę społeczeństwa i suweren z nimi gadać nie chce. Bo suwerenowi na przykrywce demokracji zależy, a im nie. Więc szarpią, gdzie mogą. 

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @Grzeralts 2 listopada 2019 19:17
2 listopada 2019 19:43

Hmn!... Dlatego próbują zawierać sojusze z następnymi,mimo,ze publicznie pluli na nich...aby tylko nie odejść w niebyt polityczny. Proszę dać spokój z tymi elitami.To nowa banksterka,lecz niestety zaopatrzona w niebotyczną kasę i układy nie tylko na poziomie Polski.Zaczątki elity dopiero się kształtują,bo dawne wytrzebione przez czerwoną komunę. Demokracja,niejedno ma imię,a definicja na obecne warunki zbyt dostaje zadyszki. Nie wszystko da się odkryć ,bez Sędziów. I to nie jest uproszczenie....Niestety trzeba było zacząć od nich,lecz 30 lat temu.Ale przecież wiemy...okrągły mebel- zastosował ,soory, dupochron.

zaloguj się by móc komentować

OdysSynLaertesa @BTWSelena 2 listopada 2019 18:53
2 listopada 2019 19:52

A kto to jest ta "nasza Temida"?

To tak a propos zmartwień autora o tzw. "marsz niepodległości" (ciekawe od czego), czyli publicznej demonstracji o charakterze świeckiego kultu... Mnie akurat w ogóle nie interesują tego rodzaju imprezy, i odradzam każdemu (zwłaszcza emocjonalnie wzmożonemu), udziału w tej imprezie.

Polecam w to miejsce publiczne wyznanie wiary i przyznawanie się do wspólnoty Kościoła RK na różnego rodzaju procesjach.  Zgromadzenia całkowicie wolnego od gorących głów, które pod byle pretekstem wybuchają jak granaty. Imprezy wolnej od durnowatych krzyków i prowokacyjnych haseł czy gestów... Demonstracji dającej spokój nadzieję i siłę do walki z patologiami świata i własnymi deficytami (przede wszystkim)

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @ewa-rembikowska 2 listopada 2019 19:10
2 listopada 2019 19:55

Pani Ewo ...za gardło coś ściska,analizując Transformację...Oligarchia sądowo-biurokratyczna,ale służby.Pozwolę sobie dodać "specjalne".Spenetrowane każde dziedziny gospodarki i wszystkie największe afery..Załóżmy,że początek - chyba była afera "Żelazo" z wysokimi u władzy oficerami,początek Transformacji ...FOZZ.Ktokolwiek tam wsadził nosa ,topił się w wodzie po kolana. I cisza jakaś dziwna .A później ?Kładzie się czas od czasu papkę medialną. Czy PiS odważy się wejść na tą minę.?

zaloguj się by móc komentować

Marcin-K @JK 2 listopada 2019 12:40
2 listopada 2019 20:03

Czy ja wiem... Patrząc na działania dzisiejsze ich twórców i losy wielu z nich, to ta teza by się obroniła.

zaloguj się by móc komentować

Marcin-K @smieciu 2 listopada 2019 17:16
2 listopada 2019 20:06

Nie wiem kto przyjdzie, ale być może oni doszli do wniosku, że trzeba ściągnąć lejce  i mocniej zdestabilizować to podwórko i to im się szepta do uszu: działajcie no towarzysze bardziej żwawo, bo będzie źle. I działają.

zaloguj się by móc komentować

Marcin-K @ewa-rembikowska 2 listopada 2019 17:10
2 listopada 2019 20:11

Patosędziowie destabilizują swój odcinek od dekad, ale rzeczywiście jest jeszcze pato-UE i pato-komisarze. Przecież we Francji był ( a może wciąż jest?) stanwyjątkowy i pato-komisarze nawet słowem się na ten temat nie zająknęli. No ale chodzi o to, żeby w końcu ktoś nie wytrzymał i na przykład wywołał zamieszki pod sądem w jakimś sympatycznym mieście wojewódzkim. Mogą to być prawicowi młodzieńcy podjudzeni przez jakiegoś śpiocha. Weźmie który toporek, pójdzie na urząd miejski i obrazki pójdą w świat. I ziści się to, co napisał Coryllus: KO obejmie 100% władzy w miastach i miasteczkach i zapanuje spokój idealny...

zaloguj się by móc komentować

Marcin-K @Szczodrocha33 2 listopada 2019 17:04
2 listopada 2019 20:12

Roznica miedzy zachodem a naszym krajem jest m. innymi taka, ze tam sie dzieja sprawy na serio i media o tym informuja, pozwalajac ludziom [tym rozumnym] myslec i wyciagac wnioski.

No ja całego zachodu nie znam, ale znam dość nieźle Holandię. Tam zdecydowanie media nie informują o sprawach na serio.

zaloguj się by móc komentować

Marcin-K @BTWSelena 2 listopada 2019 14:22
2 listopada 2019 20:14

No niestety, ciężko jest uchronić się przed tym bombardowaniem a stref wolnych od bombardowania właściwie nie ma. Właściwie poza SN nie stwierdzam. EMocje bulgoczą jak w kociołku - właściwie podejrzewam że wywołać tu w tym spokojnym grajdołku to jest pięć minut i kilka "kontrowersyjnych wydarzeń". Nie wygląda to dobrze.

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @OdysSynLaertesa 2 listopada 2019 19:52
2 listopada 2019 20:19

Odysie,pieknego masz nicka i ja wiem czyim synem jesteś.Szkoda,że zapomniałeś jak określa się w świecie wymiar sprawiedliwości zwany "Temidą"- w mitologii bogini i uosobienie sprawiedliwości, prawa i wiecznego porządku. Więc taka powinna być nasza Temida. Być może nie interesuje Ciebie Marsz Niepodległości i dziwisz się temu" świeckiemu kultowi",bo może masz jakieś przykre skojarzenia. Po wpisie widać,że kojarzysz z "golonymi pałkami",ale to Twoja sprawa.Ja nie nazywam tego imprezą i mam zgoła inne odczucia. Z pewnością nie jest to impreza Kodowska...Co do procesji i wyznania wiary ,to dzięki za rady,lecz ich jako wierna kościołowi katoliczka wiem co czynić. Co do patologii świata od tego mamy Sędziów,aby się nimi zajmowali. Natomiast nie odczuwam w kwestii poglądów żadnych deficytów.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @Marcin-K
2 listopada 2019 22:01

Prowokacja w związku z Marszem Niepodległości już jest. Pięść czarnych panter, pardąs, białych panter, no powiedzmy czarnych, ale wybielona dla niepoznaki, i jeszcze z różańcem. Ten różaniec raczej jednak nie pasuje na kastet. O ile się orientuję, kastet inaczej się zakłada. Różaniec raczej w funkcji zmyłki. Konfederacja próbuje przykleić się do elektoratu Radia Maryja.

Czy oni nie wiedzą, że elektorat RM głosuje tak jak O. Tadeusz Rydzyk? Nieliczni tylko na Konfederację albo na PSL. Jeśli na PSL, to z musu, bo taki układ w gminie. Nie zmienia się swojego wójta po 40 latach. Na konfederację tylko ci co się obrazili na O. Tadeusza. Kiepsko to widzę, tę kokieterię Rodziny RM.

Innej prowokacji nie będzie. To już wystarczy. Para poszła w gwizdek. Twoje przeczucia są nieomylne.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @ewa-rembikowska 2 listopada 2019 17:10
2 listopada 2019 22:10

Nadto pani jest łagodną dla naszych karierowiczów. Gospodarz takoż. Nie pato ale patolo. Patolo-politycy, patolo-aktywiści, patolo-sędziowie, patolo-biurokraci, patolo-rektorzy, patolo-profesorowie.

Patelin po francusku znaczy lizus.

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @BTWSelena 2 listopada 2019 19:43
2 listopada 2019 22:11

One się już dawno ukształtowały. Z poprzednimi mają wspólną tylko nazwę, ale istnieją. I "sędziowie" są tylko jedną z grup je tworzących. Ważną, ale niekoniecznie najważniejszą. Czasem coś ujrzy światło dzienne, choć to są generalnie "niewidzialni na górze". Oni doskonale wiedzą, że jakakolwiek próba ustanawiania elit nowych, oznacza ich degradację. Nie odpuszczą, przynajmniej dopóki mogą liczyć na tymczasowość obecnej sytuacji. 

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @Marcin-K 2 listopada 2019 20:12
2 listopada 2019 22:13

W Niemczech też nie.

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @Marcin-K 2 listopada 2019 20:11
2 listopada 2019 22:14

To jest struktura jak góra lodowa, w większości niewidzialna. 

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @Grzeralts 2 listopada 2019 22:11
2 listopada 2019 22:45

Szanowny Grzeralts..tak w sumie jak poczytałam uważnie to ,taki sam wniosek "OBA" wyciągnęliśmy,tylko w innej formie...

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @BTWSelena 2 listopada 2019 22:45
3 listopada 2019 07:55

Tak mi się też wydaje. To jest lokalna wojna światów, z której widzimy tylko wypływające szumowiny. Ważne żebyśmy nie mieli złudzeń, że bierzemy w niej czynny udział. Nie bierzemy, choć jesteśmy jej kibicami, a z pewnością odczujemy skutki. Ostrożnie popieramy jedną ze stron, bo wiemy, że po drugiej niczego dobrego spodziewać się nie można. Miejmy tylko świadomość, że popieramy, de facto "obcych".

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @Marcin-K 2 listopada 2019 20:06
3 listopada 2019 15:51

Nie, że bedzie źle, a raczej że berliński mecenat obniży stawkę żołdu dla jurgieltników ergo 5-to kolumniarzy, przez wzgląd na ich niewystarczającą skuteczność w stosunku do wymogów zlecenia.

zaloguj się by móc komentować

qwerty @BTWSelena 2 listopada 2019 18:53
3 listopada 2019 17:55

Jest dużo dużo gorzej; realnie są już identyfikowanie mafie w sądownictwie 

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @qwerty 3 listopada 2019 17:55
3 listopada 2019 19:45

Najgorsze co nam przemycono pod grubą kreską to degeneratów komunistycznego sądownictwa. Dzisiaj są oni nie do usunięcia, bo dzisiaj efektywną władzę przejmuje ich  potomstwo .Nie ma recepty doskonałej.Problem mają młode wilczki,prokuratorzy,chcący zachować twarz.Nie wypala,bo obawa przed układem paraliżuje właściwą decyzję.Trzeba czasu...chyba..

 

zaloguj się by móc komentować

qwerty @BTWSelena 3 listopada 2019 19:45
4 listopada 2019 07:52

skutek odniesie tylko i wyłącznie relegowanie z zawodów prawniczych - dyscyplinarne oraz wprowadzenie innych ścieżek obalania wyroków wydawanych na zamówienie [wyłudzenia,...]; SN RP nie może być ostatnią instancją, ustawowe wprowadzenie, iż dobro wymiaru sparwiedliwości jest dobrem wspólnym wszystkich obywateli i każdy kto czuje sie ppkrzywdzonym ma prawo do sądowej drogi prawnej [cywilnej, administracyjnej, karnej] - cały tzw. system zasadza się na wyizolowaniu z systemu prawnego Państwa obszaru sądownictwa i 'sfery' prawniczej ['on nie kradł lecz nie znał prawa' to adwokacie Piotrze R. odpowiedź Izby Adwokackiej;- adieu Rzeczypospolita]; jak sędzie fałszuje dokumenty to się pomylił, jak fałszuje protokoły tak samo, jak wydaje orzeczenie wbrew normom prawnym lub na podstawie nieistniejących norm prawnych - to tylko 'niezrozumienie';- to są ludzie znakomicie wykształceni i uksztaltowani w czynieniu zła [od kradzieży poczynając: 'Pani tego nie zrobiła ale Pani zapłaci' SO w Krakowie, 2018r.] - za takie państewko -dziękujemy; upływ czasu tylko utwierdza patologię i wywołuje nowe przestrzenie patologii ['nie posiadał ale mógłby posiadać co skutkuje prawami właścicielskimi'] - to już są Tworki/Kobierzyn v. 3.0

zaloguj się by móc komentować

qwerty @BTWSelena 3 listopada 2019 19:45
4 listopada 2019 07:55

jest 2019r. i odwoływanie się li tylko do czasów komuny jest dezinformacją, praktyka pokazuje, że wielu komunistycznych prawników [prokuratorow, sędziów, ..] miało jeszcze strzępy etyki w sobie, obecnie 'zero.zero'; jest faktem, że są sądy/instytucje  opanowane np. w 80% przez dawne prlowskie msw/mon [dzieci, wnuki, kochanki, ..] i to jest tylko jedna z twarzy patologii

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować