-

Marcin-K

Czy koalicja PiS-Hołownia zdobyłaby większość konstytucyjną?

Ostatnio pewien znajomy ściągnął naszą rozmowę na tę bieżącą politykę. Nikt w to nie uwierzy patrząc na tematy które tu poruszam, że ja tak naprawdę nie cierpię tak zwanych "dyskusji politycznych". Unikam ich jak mogę, choć na swój sposób są mi one potrzebne, bo badam na ich podstawie jakość i kierunek narracji, jakie są wpychane ludziom do głów przez media. Pod tym względem jest to naprawdę wciągające, coś jak ornitologia. Więc kolega ten mój, który nie tak dawno zaskoczył mnie wyznaniem, iż w wyborach prezydenckich zagłosował na Kosiniaka, powiedział w pewnym momencie, nie mogąc się zorientować, że trochę go już w tej naszej dyskusji świadomie prowadziłem w maliny, że on nie wierzy w to, że kiedykolwiek może dojść do koalicji PiS-Szymon Hołownia. To ważne - to ja tę rzekomą i wielce prawdopodobną moim zdaniem koalicję wymyśliłem w czasie tejże rozmowy, tak ad-hoc, z głupia frant, czy jak to się tam mówi w takich wypadkach. Przyszła mi owa wizja do głowy - posługując się językiem otaczających mnie zewsząd coraz bardziej głupiejących i infantylizujących się prawie 50-latków - całkowicie spontanicznie. Chciałem czymś moje dyskutanta zbić skutecznie z pantałyku, żeby chociaż na chwilę przestał do mnie gadać tymi telewizorami. Ale on nie dał się wyprowadzić ze swojej - inne modne hasło - strefy komfortu. Niemożliwe żeby taka koalicja kiedyś miała miejsce - powiedział poważnie. To są wrogowie polityczni - dodał. Nie gadaliśmy dalej, bo z nim ogólnie bywa ciężko, choć to człowiek generalnie inteligentniejszy ode mnie z pięć razy co najmniej.

Życie samo lubi pisać najbardziej fantastyczne scenariusze. Zaglądam ci ja rano w internet, konkretnie do Karnowskich, a tam cały ten ich portal zalany pąsami z emocji, że oto "lewica" została przez PiS skutecznie wydarta z odmętów opozycji totalnej. Jeszcze wczoraj Biedroń był strasznym lewakiem, a dzisiaj jest już rozważnym i roztropnym, chciałoby się rzec, lewicowym politykiem młodego pokolenia. Budka dostał szach-mata, totalna opozycja została oficjalnie przez Karnowskich rozwiązana, za chwile poleją się euro-dolary z brukselskiego Providenta, a młodzi będą mogli - tak rzekła pani Biejat z lewiczy - "pójść na swoje" czyli wynająć od państwa tanie mieszkania zbudowane za szekle z Bociana. Ja w tej chwili pomyślałem sobie, że jednak miałem rację z tym Hołownią i koalicją, choć trochę się wtedy, w tej rozmowie z kolegą, wygłupiałem. Jak widać nie ma takiej narracji, której nie dałoby się unieważnić w jednej chwili, a wręcz zamienić ją nagle w coś zupełnie innego, jak te takie dziwne balony dla dzieci, które można wykręcać w różne abstrakcyjne kształty.

Jak narracje potrafią być płytkie, czy wręcz uroczo mgławicowe, choć nam się je wyświetla na ścianach z rzutnika i niejeden ucieka z krzykiem na widok wyświetlanej nadjeżdżającej lokomotywy, pokazały... Wyspy Owcze. W państwie tym w co trudno uwierzyć jest liga piłkarska, i to taka, której drużyny nie są w stanie pokonać naszych dzielnych orłów. No i ta maleńka liga z maleńkiego (wiadomo - im mniejsze państwo, tym bardziej istotne) państewka z końca świata zakazała drużynom w niej uczestniczącym wykorzystywania meczy ligowych do politycznych demonstracji. Wiadomo o co chodzi - ma nie być żadnego podnoszenia pięści, zakładania tęczowych opasek kapitańskich, a już o klękaniu ma nie być mowy. W oświadczeniu napisano że jak ktoś chce się bawić w politykę, to niech idzie gdzieś na podwórko albo niech zostanie politykiem. W ślad za Wyspami Owczymi poszła, tadam, Japonia. Japończycy będą w tym roku gospodarzami czegoś co nazywa się Igrzyskami Olimpijskimi, czyli jednym wielkim przelewie z kieszeni podatnika do kieszeni prywatnej, ale przy tej okazji również wydali jakiś komunikat, żeby u nich na tych Igrzyskach nie klękać. Po prostu. Bez żadnych polityków ideowej prawicy, bez rzetelnych pro-japońskich telewizji internetowych z Rolą-sanem jako prowadzącym, bez hurru-durru i innych aj-wajów. Odpowiedzi też żadnej nie ma. Le Bron James milczy, nie pisze politycznych tweetów, a posłanka z Nowoczesnej nie wyrzuca przez okna telewizora Sony.

A propos polityków ideowej prawicy. Ponieważ naprawdę mało śledzę w tej chwili media, nawet nie wiedziałem, że Grzegorz Braun, został kandydatem w Rzeszowie. Z tego co pamiętam, to już raz podbijał Gdańsk. Ktoś powie - co się czepiasz, Braun dostał fefnaście procent w Danzigu. No dostał, fajnie. I co dalej? Teraz Rzeszów, a jak się nie uda to może nawet Sochaczewem nie pogardzi? Niech mi ktoś powie czemu to ma tak naprawdę służyć?

Z drugiej mańki - YT podsunął mi filmik z Jackiem Wilkiem. Wilk ów został zaproszony do kanału internetowego o nazwie "Ekspert w Bentleyu". Gospodarzem tego starannie wyreżyserowanego pod sznurek ludzkich słabości i deficytów dramatu jest jakiś wygolony korpo-pudel ubrany w kraciasty mundurek. Rozmowy prowadzone są na tylnej skórzanej kanapie rzeczonego Bentleya. Wiecie, Bentley - mruga do nas reżyser - to takie drogie auto, na które was nie stać. Wilk tam siedział i opowiadał jak się prawniczymi sztuczkami wyłgać z płacenia mandatu za nienoszenie maseczek, a korpo-ludek tajemniczo mu się przyglądał i potakiwał. Ciekawe czy pan Wilk dałby radę przejść kontrolę celną na lotnisku bez maseczki, a potem to załatwić kruczkiem prawnym. Bardzo chciałbym to zobaczyć.

I skrawek ostatni. Holendrzy wybory mieli 13 marca ale wciąż nie raczyli wybrać sobie rządu, i oceniając po temperaturze medialnej, szybko go nie wybiorą, bo nigdzie się nie spieszą najwyraźniej. Mają poza tym inne sprawy na głowie. Np. dowiedziałem się z ichnich przekaziorów, że ostatnio złapano na granicy litewsko-białoruskiej obywatela Królestwa Niderlandów, który chciał przekroczyć ową granicę w kierunku białoruskim, jak na Holendra przystało, na rowerze. Pomysł się nie udał, obywatel Królestwa Niderlandów został rzucony na glebę, rower mu skonfiskowano i teraz w ogóle ma spore kłopoty. Aresztowany oczywiście wytłumaczył powód swojego wtargnięcia do Białorusi na bicyklu. Twierdzi, że chciał tam zacząć "nowe lepsze życie".



tagi: polityka 

Marcin-K
29 kwietnia 2021 10:14
74     2157    7 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

gabriel-maciejewski @Marcin-K
29 kwietnia 2021 10:23

I Białorusini mu nie uwierzyli? Niesamowite...

zaloguj się by móc komentować

Marcin-K @gabriel-maciejewski 29 kwietnia 2021 10:23
29 kwietnia 2021 10:27

Chyba jednak nie, bo go jednak aresztowali i zaraz wydeportują:)

zaloguj się by móc komentować

saturn-9 @Marcin-K
29 kwietnia 2021 11:22

A ile lat mu było temu obywatelowi na rowerze?

 

W D wypisują, że pomimo wysokiego współczynninka zainfekowanych ponad 200 na 100 tys. to w Holandii sklepy otwierają a gastronomia na świeżym powietrzu również ma działać.

Czy siostra potwierdzi czy zaprzeczy?

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @Marcin-K
29 kwietnia 2021 12:11

Expert w Bentleyu to świetny program. 

Jacek Wilk był jednym z wielu gości. Rozumiem, że bardziej wiarygodnie i milej dla oka byłoby gdyby ekspert zapraszał do opla astry. Bo przecież na SN nie woła się co 2 dzień żeby zerwać z taniochą... 

Wilk nie przejdzie bez maski kontroli ale za jej brak mandatu nie zapłaci.

Rzeszów to okręg wyborczy podkarpacia - region Brauna. Czemu ma służyć walka o władze i stołki? Pytanie dosyć dziecinne.

PIS miał koalicje z Lepperem - to czemu nie z Hołownią? 

 

 

 

zaloguj się by móc komentować

Marcin-K @saturn-9 29 kwietnia 2021 11:22
29 kwietnia 2021 13:36

48

https://www.dutchnews.nl/news/2021/04/on-yer-bike-belarus-border-police-tells-illegal-dutchman/

 

Jeśli chodzi o kowid w Holandii to sprawa jest bardzo złożona. Oni dziwnie do wszystkiego podchodzą. Najpierw lekceważyli, potem spięli poslady i wprowadzili wiele obostrzeń które u nas by wywołały chyba 3 wojne światową z godziną policyjną która bodajże trwa do tej pory jeszcze. Mieli też sporo różnych protestów anty-covidowych które rozbijała policja, często dosyć stanowczo. Z trzeciej jeszcze strony - te partie, które tam próbowały płynąć na "plandemii" i opowiadaniu że nie było wirusa, a rząd próbuje zniewolić społeczeństwo nie osiągnęły nic w marcowych wyborach. Mainstremowi politycy trzymają się mocno, mają spore poparcie, więc też nie luzują wszystkiego nagle ot tak. Teraz mają tam kłopot bo sporo młodziezy się gromadzi w różnych miejscach bez maseczek, zrobiło się ciepło itp. Nie rozmawiałem z siostrą już ze dwa tygodnie, więc do końca nie wiem jak to jest teraz w szczegółach/.

zaloguj się by móc komentować

Marcin-K @ThePazzo 29 kwietnia 2021 12:11
29 kwietnia 2021 13:38

Ależ pan ma swadę, ze wszystkim się rozprawił pan niczym Wołodyjowski. Skoro expert w Bentleyu to dla pana świetny program, a już z udziałem Wilka to cymesik, to co ja mogę odpowiedzieć. Proszę oglądać i się zachwycać. 

zaloguj się by móc komentować

saturn-9 @Marcin-K 29 kwietnia 2021 13:36
29 kwietnia 2021 14:25

Photo: Belarus border police pouczające. Rower bez błotników a rowerzysta ma bieliznę (spodnie) jak po czyszczeniu chemicznym. FotoShop dokanał wybieleń?

Lat 48 podzieliłem przez DWA i już gotowa teoria spiskowa. Dzięki za odprężenie. + 

zaloguj się by móc komentować

malwina @ThePazzo 29 kwietnia 2021 12:11
29 kwietnia 2021 14:54

zaskoczył mnie Pan: Expert w Bentleyu postrzegałam zawsze jako program dla ubogich. również duchem.

no tak już mam, że kiedy widzę pana, któren się wozi przez szofera, przystraja chusteczkami w groszki i opowiada, że "żadnej wojny nie będzie, bo to dla nikogo żaden interes" (tekst sprzed dwóch lat), to niestety, ale mogę się tylko uśmiechnąć.

to naprawdę niezły program rozrywkowy: ostatni hit to gość "piękny, inteligentny itd." czyli Kamila Rowińska.

piękana, pracowita i inteligentna jak wiele ... Polek.

ale o wyróżniającym ją "szczególe" pan w groszki nie wspomina: jest żoną baaardzo majętnego człowieka.

zaloguj się by móc komentować

Zyszko @Marcin-K
29 kwietnia 2021 16:14

Pamiętam za PO w GaPolu ichni "huligan" napisał tekst o wąchaniu się Pisu z Lewicą. To właswie był jakiś manifest.  Ten sojusz miał rozbić monolit władzy. Łączyć ich miała wrażliwość społeczna i walka z establiszmentem, a dzielił tylko Kościół i stosunek do niego. No ale Kościół oczyszczony przez Hołownię już nikogo nie podzieli. Więc może jednak?

 

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @malwina 29 kwietnia 2021 14:54
29 kwietnia 2021 17:11

Widziałem kilka odcinków tego progarmu głównie o finansach i merytorycznie był ok.

Zdecydowanie wolę patrzeć na ładnie ubranych ludzi w bentleyu niż na biede w polonezie. 

A przecież w programach chodzi o oglądalność.

Swadę? ee tam lubie polemizować po prostu :)

zaloguj się by móc komentować

olo @Marcin-K
29 kwietnia 2021 18:56

to trzeba by chyba odmrozic palikota

zaloguj się by móc komentować

Paris @Marcin-K
29 kwietnia 2021 19:03

Swietny  wpis,  Panie  Marcinie,...

...  chociaz  nedza  straszna  z  tego  "przegladu  informacyjnego"  zionie.  Szkoda,  ze  z  kolegami  nie  moze  se  Pan  pogadac,  ale  znak  to,  ze  nie  nadaja  oni  na  tej  samej  fali,  co  Pan,...  trudno.

A  u  Karnoli  -  widze  -  festival  TARGOWICY  i  zidiocenia  trwa  w  najlepsze,  podobnie  jak  u  KRETYNOW  u   OSZUSTA  SMOLENSKIEGO...  ta  KABOTYNADA  to  zapewne  dla  mojego,  Panskiego  i  ogolnie  "naszego  dobra",  takze  z  wielkiego  "zatroskania"...  ten  Wilczek  to  tez  taka  NEDZA  dla  UBOGICH...

 

...  dziekowac  Panu  Bogu,  ze  choc  u  nas  na  SN  sie  dzieje  !!!

zaloguj się by móc komentować

Paris @Paris 29 kwietnia 2021 19:03
29 kwietnia 2021 19:06

A  na  tytulowe  pytanie  Panskiego  wpisu  moja  odpowiedz  jest  jak  najbardziej  TWIERDZACA  !!!

Teraz  PiS"dzielce  z  Kaczynskim  i  BANKSTEREM  mogo  WSZYSTKO...  szczegolnie  jak  sie  ta  ZLODZIEJSKA  SWOLOCZ  dorwie  do  tych  "niebianskich  miliardow"...  

...  770.000.000.000  !!!

zaloguj się by móc komentować

smieciu @Marcin-K
29 kwietnia 2021 20:22

Kiedyś na podobnej zasadzie wymyśliłem Tuska jako prezydenta wspartego przez PiS. Niby było trochę jak sci-fi ale przecież realnie patrząc realizują tą samą politykę więc czemu nie?

Przechodząc jednak szybko do sedna rzeczy taka koalicja Hołownia - PiS w zasadzie już funkcjonuje. Ma to nawet swoją nazwę: gra w dobrego i złego policjanta. W zależności od upodobań dla jednych dobry będzie PiS a Hołownia zły dla innych odwrotnie. Ale przecież obaj są policjantami i przyjmują rozkazy od tych samych osób. A gra jest sposobem by najmniejszym wysiłkiem doprowadzić delikwenta to zamierzonego celu. Od jednego dostaniesz papieroska od drugiego po ryju jak tam wolisz. Zwykle ten dobry w końcu dotrze do ciebie a i wtedy zły odpuści. Gra polega na tym by wszyscy zostali zadowoleni.

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @Paris 29 kwietnia 2021 19:06
29 kwietnia 2021 20:26

Czy nie powinniśmy się cieszyć, że do Polski wpada 770 mld? Pośrednio skorzystamy na tym wszyscy nawet jeśli największe frukty zgarną ustawieni przy korycie.

zaloguj się by móc komentować

smieciu @ThePazzo 29 kwietnia 2021 20:26
29 kwietnia 2021 20:30

Myślisz że dają nam kasę dla by było nam dobrze? :)

Zmobilizowałeś mnie do napisania tekstu, który ciągnie się za mną przynajmniej ze 2 tyg. ale ciągle nie mam ochoty się zań wziąć. Mam nadzieję że uporam się z nim w 2 godziny.

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @smieciu 29 kwietnia 2021 20:30
29 kwietnia 2021 20:31

Napisałem tak bo patrząc na to, że kase się dziś drukuje a nie zarabia - lepiej jest ją brać niż odmawiać :)

zaloguj się by móc komentować

Vester @Marcin-K
29 kwietnia 2021 20:37

Widzę, że Braun uwiera Pana jak księża antykatoli: nawet jak rozmowa jest o lodówkach, to trzy akapity później pojawia się wrzutka, że księża żrą z lodówek i są grubi. Jeżeli dożyje Pan świata, w którym Braun będzie Pana największym bólem, to będzie to piękny świat, wręcz utopia.

zaloguj się by móc komentować

Paris @ThePazzo 29 kwietnia 2021 20:26
29 kwietnia 2021 20:45

Nie...

...  Pan,  ja  i  reszta  narodu  mamy  tylko  DOPLACIC  do  tego  ARCYZLODZIEJSKIEGO,   MASONSKIEGO  i  BANKSTERSKIEGO  geszeftu...  tak  to  jest  "zaprojektowane"...

...  te  770  mld+  to  GWOZDZ  DO  TRUMNY   !!!

 

Nie  i  jeszcze  raz  nie,  nie  chce  brac  w  tym  ZLODZIEJSTWIE  udzialu,  a  swoja  "pomoc  kredytowa"  niech  sobie  "nasza  waadzunia"  w  d*pe  wsadzi  !!!

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @Paris 29 kwietnia 2021 20:45
29 kwietnia 2021 20:53

Moj kolega specjalizuje sie w pozyskiwaniu funduszy - czyli tworzy projekty pod dotacje. 

W przyszłym roku PIS wyda setki milionów PLN na - ohh jakie  to piękne - uniwersytety ludowe.

Są to szkoły, w których uczy się zawodu - najlepiej takiego, który ginie - np - wyplatanie koszyków.

Na projekt można wziąć 1.1 mln pln. Tworzy się fundacje a potem fundacja zarządza szkołą. Uczestnicy szkoły płacą czesne - mogą sobie tę opłate odliczyć od podatku.

Pani mówi a precz mi z tym. Kolega zakłada 3 uniweryststy ludowe w 3 miejscach w Polsce. Najlepsze są wsie i małe miejscowości - duża pula środków.

Przecież nie po to żeby kogoś czegoś uczyć ale żeby wziąć dotacje i tak zakombinować (zawyżanie kosztów etc) żeby na tym zarobić.

Dziś najbezpieczniejszy biznes to właśnie taki - za dotacje.

Czy ten cżłowiek źle myśli? Nie - po prostu dostosował się do nowych czasów zamiast marudzić, że tak nie powinno być.

Jak powinno być wiemy - i co z tego skoro tak nie będzie? a żyć jakoś trzeba...

 

zaloguj się by móc komentować

Paris @ThePazzo 29 kwietnia 2021 20:53
29 kwietnia 2021 21:03

Tak,  prosze  Pana,...

...  mowie  PRECZ  wszystkim  takim  drobnym  cFaniaczkom,  jak  ten  Panski  kolega,...  a  "biznes  dotacyjny"  to  on  ma  bardzo  krotkie  nogi  i  wszyscy  tacy  jak  ten  Panski  kolega  przejada  sie  na  tym  cwaniakowaniu...

...  wczesniej  czy  pozniej,  ale  sie  przejada.

zaloguj się by móc komentować

olekfara @Paris 29 kwietnia 2021 21:03
29 kwietnia 2021 21:15

Proszę wybaczyć, ale sie nie przejadą. To jest ciągłe dolewanie do koryta, trochę lepszych pomyj, świnki wtedy zadowolone, merdają ogonkami do swego pana, a pozostałych zżerają.  Żywcem, a potrafią!

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @Paris 29 kwietnia 2021 21:03
29 kwietnia 2021 21:24

Moj kolega to nie jest drobny cwaniaczek. Wypraszam sobie takie inwektywy. To człowiek, któremu pandemia odebrała możliwośc zarobku w inny sposób. Jedyne co robi to korzysta z oferty jaka realnie istnieje.

Jeśli on tego nie zrobi znajdą się inni. Kasa leżeć nie będzie - środki mają być wydane. 

Nie rozumiem na czym on się ma przejechać? - Spełni warunki dotacji stworzy zgodnie z wytycznymi organizacje i na tym zarobi. Wszystko na legalu i zgodnie z prawem.

 

 

 

zaloguj się by móc komentować

Paris @olekfara 29 kwietnia 2021 21:15
29 kwietnia 2021 21:31

Fakt,  zzeraja zywcem,...

...  ale  w  koncu  zaczna  tez  zzerac  swoje  ogony...  tak  to  dziala  i  jest  to  kwestia  czasu.

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @Marcin-K
29 kwietnia 2021 21:41

Wiedząc o takich dotacjach gdybym był GM natychmiast otwierałbym szkołe w Grodzisku - nazwał ją latający uniwersytet leszczynowy. Piękna platforma edukacjyjna za $$$ obrzydliwców z EU. Skoro jakieś mośki mogą takie coś robić przy UW ucząc pisania książek i zgarniać kase - czemu nie może GM? Być może nie chce za wszelka cene korzystać z dotacji bo taka organizacja jest prześwietlana przez tego co dotacje daje. Wszak kontrola wydatków musi być aby nie dochodziło do nadużyć. Może chodzi o kwestie światopoglądowe. Nie moja sprawa. Ja natomiast bede się starał z tych 770 mld uszczknąć coś dla siebie. Od lipca bedzie wiadomo jak co i gdzie i dla kogo. Nie starać się z tego korzystać żyjąc w takich czasach jak żyjemy to nie jest głdna pochwały postawa.

To tak jakbym odmówł 5000 pln tarczy - bo to ta brzydka śmierdząca kasa od socjalistów.

Bierz jak dają bij jak biorą. Stara dobra zasada.

zaloguj się by móc komentować

Paris @ThePazzo 29 kwietnia 2021 21:24
29 kwietnia 2021 21:55

O  la  Boga...

...  "picdemia"  odebrala  Panskiemu  koledze  mozliwosc  zarobku  !!!

Kazdemu  z  nas  "swirus"  cos  zabral  -  mnie  tez  -  a  cwaniakowanie  nawet  w  "majestacie"  tego  sku***synskiego  bezprawia  tez  ma  swoje  granice  -  bo  chyba  nie  nazywa  Pan  i  Panski  kolega  "prawem"  tego  wystruganego  z  premedytacja  przez  "nasza  waadzunie"  calego  DOTOWANEGO  SYFU  SOCJALISTYCZNEGO  !!!

Panski  kolega  na  takim  "dotacyjnym  zarobkowaniu"  bardzo  sie  przejedzie...  ja  mam  paru  znajomych,  ktorzy  juz  sie  przejechali  "na  dotacjach",  dzis  zaczynaja  miec  bol  i  zgrzytanie  zebow...

...  wiec  ten  "dotacyjny  kij"   ma  2  konce  !!!

 

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @Paris 29 kwietnia 2021 21:55
29 kwietnia 2021 22:03

Władza ustala prawo - tak to działa. Nawet jeśli się to prawo czy władza Pani nie podoba. Działanie zgodnie z tym prawem to wg Pani cwaniakowanie? 

Może lepiej żeby się ustawił przed Kosciołem na żebry?

Dajmy spokoj tej rozmowie. Za rok, 2 opowiem Pani ile zarobiliśmy ;) 

Też znam kilka osób, które wzieły dotacje - żadna się na niczym nie przejechała - po prostu dokapitalizowali swoje firmy bezzwrotnym kredytem.

 

zaloguj się by móc komentować

olekfara @ThePazzo 29 kwietnia 2021 22:03
29 kwietnia 2021 22:37

Zdaje się, że rozumie Pan, jak to działa, ale raczej nie  wie , czym skutkuje wydawanie pieniędzy na bezużyteczne cele, np aktywizację zawodową. Też coś takiego było. Działanie zgodne z prawem kaduka, niejeden naród położyło, lub zniszczyło.

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @olekfara 29 kwietnia 2021 22:37
29 kwietnia 2021 23:01

Jedyne co ja rozumiem to, że to państwo mnie doi odkąd się urodziłem - to może w końcu ja coś wydoje dla siebie. Prosze mi wierzyć, że naród od tego nie zginie.

 

 

zaloguj się by móc komentować

Paris @ThePazzo 29 kwietnia 2021 22:03
29 kwietnia 2021 23:05

Tej  obecnej  "naszej  waadzy"...

...  szczesliwie  juz  NIE  WYBIERALAM  i  w  przyszlosci  "wybierac"  juz  nie  bede,  a  korzystanie  przez  obywateli  z  "prawa  do  dotacji"  uwazam  za  cwaniakowanie,  tj.  celowe  psucie  panstwa  i  obywateli  !!!

To  jest  FATALNY  sposob  "zarobkowania"  na  zycie,  Panie  ThePazzo,...  nie  jestem  ciekawa  Panskich  i  kolegi  Pana  zarobkow  i  nie  musi  mi  Pan  nic  opowiadac...  wystarczy  mi,  ze  Wlasciciel  SN  zyje,  utrzymuje  rodzine  i  dorabia  sie  BEZ  DOTACJI  PANSTWOWYCH...

...  podkreslam  -  zycie  z  dotacji  to  jest  FATALNE  ZAUROCZENIE  !!!

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @Paris 29 kwietnia 2021 23:05
29 kwietnia 2021 23:38

Pani Paris ja mam dla Pani dużą dozę sympatii. Rozumiem też Pani stanowisko. Sam takie miałem - dopóki nie zobaczyłem jak się zarabia z dotacji i pomyślałem sobie - skoro oni tak mogą robic  interes bez ryzyka to dlaczego ja zawsze musze ryzykowac swoim kapitałem ? to niesprawiedliwe.

Nie widze nic zdrożnego w realizacji projektów za pieniądze wydrukowane w EBC i przekazane PIS. Jeśli ja ich nie wykorzystam zrobi to ktoś inny - bo jak mówiłem wcześniej - środki mają być wydane.

Skoro tak to dlaczego z tego nie skorzystać a za zarobione pieniądze poprawić byt własny i rodziny?

Inny znajomy zajmuje się organizoiwaniem eventów sportowych. Np turniej piłki nożnej dla inwalidów. Czy turnieje w bule. Fundacja robi 15-20 turniejów rocznie. Dla dzieci też - zależy na co dotacja wejdzie. Piszą wniosek, kasa leci, event się odbywa, płacą koszty wynajmując hale obsługe etc - wszyscy zadowoleni.

Uważa Pani, że to naganne ? Korzystają przecież obywatele Polski.

 

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @Marcin-K
30 kwietnia 2021 00:36

"A propos polityków ideowej prawicy. Ponieważ naprawdę mało śledzę w tej chwili media, nawet nie wiedziałem, że Grzegorz Braun, został kandydatem w Rzeszowie. Z tego co pamiętam, to już raz podbijał Gdańsk. Ktoś powie - co się czepiasz, Braun dostał fefnaście procent w Danzigu. No dostał, fajnie. I co dalej? Teraz Rzeszów, a jak się nie uda to może nawet Sochaczewem nie pogardzi? Niech mi ktoś powie czemu to ma tak naprawdę służyć?"

Grzegorz Braun, odkad scisnal reke Zbigniewowi Stonodze i wszedl w polityke, probuje obstawiac rozne stolki. To tak jak facet w kasynie, ktory obstawia pare zetonow na kolor czerwony np., a takze na 5-ke, 8-ke, czy inna cyfre.

Wieksze prawdopodobienstwo wygranej. Jak sie nie uda wstrzelic w kolor, to moze ten numerek wygra czy inny.

Kandydowal na prezydenta Gdanska, nie wyszlo, potem probowal sie zalapac do Parlamentu Europejskiego zeby rozsadzac eurokolchoz od srodka, jak na Konrada Wallenroda przystalo.

Niestety, tez nie wyszlo.

Ale udalo sie mu zalapac na posla do Sejmu.

Fucha nie jest najgorsza, brutto z dieta poselska jakies 12,5 tysiaca zlotych miesiecznie. Da sie zyc.

No i fucha jest odnawialna, co cztery lata. Trzeba sie tylko postarac, mistrzem w tym jest chyba Ryszard Czarnecki, ktory akurat nie w Sejmie, ale w Parlamencie Europejskim walczy jak lew o interesy Rzeczpospolitej juz parenascie lat i wszystko wskazuje na to ze doczeka w Brukseli sutej emerytury.

Natomiast z tym kandydowaniem Brauna na prezydenta Rzeszowa to mi pan zabil klina.

Troche jestem zdezorientowany, czy Grzegorz Braun moze byc poslem na Sejm i jednoczesnie prezydentem miasta? Nie wiem.

Jesli tak, to wszystko w porzadku, kasa leci podwojna.

 

 

 

 

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @Marcin-K
30 kwietnia 2021 00:37

No i plusika daje  panie Marcinie.

zaloguj się by móc komentować


ThePazzo @Babinicz-z-Bielan 30 kwietnia 2021 11:23
30 kwietnia 2021 11:30

Oczywiście ze nie można.

"Prezydenci miast liczących powyżej 300 tys. mieszkańców mogą zarabiać od 3,8 tys. do 5 tys. zł miesięcznie, dodatkowo mogą też otrzymać 2,5 tys zł dodatku funkcyjnego. Łącznie co miesiąc na ich konto powinno wpływać maksymalnie 7,5 tys. zł. W przypadku prezydentów miast mających mniej niż 300 tys. mieszkańców – wynagrodzenie zasadnicze jest takie same, ale dodatek funkcyjny wynosi 2,1 tys. zł.

Jednak to nie wszystko – włodarze miast mogą liczyć jeszcze na dodatki związane ze stażem pracy, premie, trzynaste pensje czy nagrody jubileuszowe, które w niektórych wypadkach sięgać mogą kwoty 400 proc. wynagrodzenia miesięcznego. Stąd średnie zarobki włodarzy największych miast w Polsce wynoszą średnio 12-13 tys. zł brutto i są o 7-8 tys. tys. zł niższe niż zarobki prezydenta Polski."

Nawet zarobki nie powalają...

 

zaloguj się by móc komentować

Marcin-K @Szczodrocha33 30 kwietnia 2021 00:36
30 kwietnia 2021 13:19

Dzięki za plusa.

Przyznaję że jestem bezradny jeśli chodzi o postawę Grzegorza Brauna. Jest to chyba jeden z największych zawodów jeśli chodzi o tzw. publicystów czy ogólnie ludzi którzy mówią do innych. Co się z tym człowiekiem stało i po co robi to co robi.... nie mam zielonego pojęcia. Nie chcę go podejrzewać o czysty merkantylizm, jakoś mnie to do końca nie przekonuje. On sam wie tylko, no i oczywiście Bóg, jaka jest prawda. Być może dyby przyjrzeć się różnym jego wypowiedziom, zachowaniom i czynom z przeszłości, to pewnie coś by tam już uważne oko dostrzegło... Fatalna sprawa.

zaloguj się by móc komentować

Marcin-K @ThePazzo 29 kwietnia 2021 21:41
30 kwietnia 2021 13:23

Pan po raz któryś pozycjonuje się a to jako ktoś, kto wie najlepiej czym jest jakość jaką promuje SN, a to teraz czyni jakieś wizualizacje jak powinien wyglądać kierunek GM. Ja bym był ostrożny z takim rozpędzaniem się i konstruowaniem w oparciu o tak wartościowy projekt jakim jest SN jakichś karkołomnych projektów polegający na "ssaniu i dojeniu". Nie nam projektować jak powinno to wszystko działać i nie nam o tym decydować. Pan lubi się przedstawiać jako niemalże dysponent etosu SN - skoro tak jest to powinien Pan wiedzieć, że Gospodarz jest na to mocno wyczulony. Zalecam więc ostrożność.

 

zaloguj się by móc komentować

Marcin-K @Vester 29 kwietnia 2021 20:37
30 kwietnia 2021 13:26

Jasne. Ja w ogóle nie mogę zasnąć, jak pomyślę o drodze politycznej Grzegorza Brauna. Rozumiem, że nie wolno o nim wspomnieć w jakimkolwiek kontekście niż kadzenie? Ja do niego nic nie mam  - krytykuję go tylko dlatego, że kiedyś robił super rzeczy, a teraz jak widzę jego akcje sejmowe czy wyskakiwanie ze spadochronem na różne wybory, to chyba mam prawo mieć na ten temat opinię?

Nic ani nikt mnie uwiera - proszę nie używac tak dziecinnych argumentów.

zaloguj się by móc komentować

Marcin-K @smieciu 29 kwietnia 2021 20:22
30 kwietnia 2021 13:28

Wszyscy już zapomnieli o PO-PiS-ie. Ja też go wyparłem z pamięci. Ale gdzieś w jej zakamarkach wciąż mam zakodowane programy publicystyczne przed 2005 rokiem, kiedy pan Michał Kamiński zwany Miśkiem mówił o "naszych przyjaciołach z Platformy Obywatelskiej", a nawet małe dzieci wiedziały, że będzie taka koalicja, to było tak oczywiste jak kolejne porażki polskiej reprezentacji. Ostatecznie to "nie pykło" a do dziś nikt nie umie tego jasno i klarownie wytłumaczyć. Trzeba więc sobie to samemu interpretować i to co chwilami dzieje się teraz w PiS podsuwa rozmiate ciekawe kierunki do tego typu rozważań.

zaloguj się by móc komentować

Dafi @Marcin-K 30 kwietnia 2021 13:28
30 kwietnia 2021 13:49

Kilka lat temu( no  może kilkanaście) Korwin-Mikke w  felietonie wróżył połączenie PiS i Sld.Jak na razie w sprawie unijnej kasy łączą się te dwa  socjalizmy.Aż się Czarzasty musi "odszczekiwać" swoim "dworskim prześladowcom"  a przy okazji szczerze wyłuszcza o co w tym wszystkim chodzi ( Jak będziemy wszyscy mądrzy, to za 2 lata będziemy rządzili. Za 2 lata będziemy wydawali te pieniądze) i co myśli o  swoich partaigenosse (Jak ktoś tego nie rozumie, jest c**ą, nie politykiem ).

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @Marcin-K 30 kwietnia 2021 13:23
30 kwietnia 2021 13:56

Nie nadążam za Pańskim tokiem myślenia. Jak Pan doszedł do takich wniosków?

Nigdzie nie sugerowałem jak SN ma wyglądać jedynie wyraziłem opinie o tym, że Bentley cieszy oko bardziej niż Polonez a robiąc programy na YouTube konsumowane oczami producent takich programów powinien brać pod uwagę, że jest oglądany. A więc by podnieść oglądalność zaprasza do Bentleya nie do Poloneza. To chyba proste do zrozumienia. 

GM wyraził podziw dla sprytu ludzi, którzy zorganizowali szkołe pisania przy UW - nazwał ich nawet poważnymi ludźmi zestawiając ich model biznesowy do swojego. Jego słowa.

A więc pamiętając tamtą notkę napisałem co ja bym zrobił i jak skorzystał z dotacji na uniwerstet ludowy. Po czym dopisałem, że to nie moja sprawa.

Pan chyba bardzo chce widzieć rzeczy, które nie mają miejsca.

Przedstawiać się jako dysponent wiedzący najlepiej? Skąd Pan to bierze? - jestem jedynie konsumentem tych treści.

 

 

 

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @Babinicz-z-Bielan 30 kwietnia 2021 11:23
30 kwietnia 2021 17:07

"Pudło nie można być równocześnie posłem i prezydentem miasta."

No to nie rozumiem.

A moze prezydentowi Rzeszowa lepiej placa niz poslowi?

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @Szczodrocha33 30 kwietnia 2021 17:07
30 kwietnia 2021 17:18

Też nie. Pewnikiem jednak prezydent miasta ma wiecej do powiedzenia niż poseł w swoim regionie. I dlatego warto być prezydentem nawet za darmo - za korzystne decyzje i podpisy pod dokumentami można zgarnąć konkretne sumy.

Nie wiem tylko czy GB chciałby uprawiać korupcje. Spore ryzyko.

Moim zdaniem udział w kampanii wyborczej to na pewno rozgłos i + do rozpoznawalności a to dla polityka inwestycja nawet jeśli przegra w takich wyborach.

Prowadzenie kampanii wyborczej w czasie pandemii to też platforma do różnych konfrontacji z policją a więc idelanie pasuje do polityki Konfederacji apelującej do odwołania obostrzeń.

Stawiałbym na poprawę wizerunku i zwiększenie rozpoznawalności.

Nie tak dawno przecież mało kto wiedział kim jest GB. Nisza nisz...

 

zaloguj się by móc komentować

OdysSynLaertesa @ThePazzo 29 kwietnia 2021 12:11
30 kwietnia 2021 17:22

Ależ Bentley w tym przypadku to ściema. Jak butelka po dobrym alkoholu ze wszystkimi atrybutami jakości, po to by nikt się nie połapał że spożywany jest denaturat. Taka samo dęty rekwizyt jak apaszka którą czasem Wilk ubiera do kamery albo fryzurka na hitlerka u młodych radykałów tudzież wąsy i broda u tradycjonalistów... Kostium i nic więcej.

zaloguj się by móc komentować

OdysSynLaertesa @malwina 29 kwietnia 2021 14:54
30 kwietnia 2021 17:23

To jest program dla ubogich duchem, aby mogli sobie podnieść samoocenę

zaloguj się by móc komentować

OdysSynLaertesa @ThePazzo 29 kwietnia 2021 17:11
30 kwietnia 2021 17:33

Są ludzie którzy na takiej biedzie (Januszowaniu) wykręcają dużo większą oglądalność jak Bentley... I przez to uchodzą za bardziej wiarygodnych, a przynajmniej autentycznych, bo niczego prócz beki nie sprzedają. Ci od Bentleya sprzedają "rzeczywistość" po której ludzie czują albo pogardę albo autentyczną nienawiść do współobywateli (o władzy nie wspominając) za to że świat nie wygląda tak jak Bentley, albo za to że "przez nich" nie mogą sobie takiego kupić.

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @OdysSynLaertesa 30 kwietnia 2021 17:33
30 kwietnia 2021 17:53

Chyba mówimy o 2 różnych programach. 

Tak ci w Bentley są przede wszystkim bogaci w porftelu nikt tam o duchach nie rozmawia bo to nie program o tym. Byli tam zapraszani różni ludzie np. właścicele firm, które zbudowali i które prowadzą. Milionerzy. Nie ściemniacze udawacze tylko ludzie, którzy zarobili i zarabiają. 

Nikt nie każe oglądać nikt też nie zmusza do tego by mieć parcie na sukces. 

Nie rozumem też dlaczego posiadanie majątku jest tak niemile widziane.

Wszyscy mamy być biedni jak mysz kościelna ale bogaci duchem?

 

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @OdysSynLaertesa 30 kwietnia 2021 17:22
30 kwietnia 2021 17:55

A jesli nawet Bentley to ściema - rekwizyt - to właśnie służy do podwyższenia oglądalności - o czym pisałem wcześniej. 

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @ThePazzo 30 kwietnia 2021 17:18
30 kwietnia 2021 17:58

Grzegorz Braun to niewatpliwie inteligentny czlowiek i utalentowany rezyser i publicysta.

Ale czy on cos rzeczywiscie zdziala jako polityk?

Smiem watpic.

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @Szczodrocha33 30 kwietnia 2021 17:58
30 kwietnia 2021 18:03

Posłem został. To już coś. A co będzie dalej zobaczymy. Korwin jest politykiem całe życie, niewiele zdziałał  i jak sobie wygodnie żyje za nasze podatki :)

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @ThePazzo 30 kwietnia 2021 18:03
30 kwietnia 2021 18:16

zdjecie wystarczy za komentarz

Janusz Korwin-Mikke śpi w europarlamencie

An Outsider's Perspective on the Polish Presidential Election | Ropaire

 

 

 

 

 

 

 

zaloguj się by móc komentować


Paris @ThePazzo 29 kwietnia 2021 23:38
30 kwietnia 2021 19:14

Tak,  Panie  ThePazzo,...

...  uwazalam  i  nadal  uwazam,  ze  korzystanie  z  dotacji  jest  bardzo  deprawujace  i  naganne,  to  jest  PULAPKA,...  a  Panska  sympatia  -  choc  mila  -  nie  ma  tu  nic  do  rzeczy  !!!

To  nie  jest  dobry  sposob  "zarobkowania"...  prosze  nie  isc  ta  droga.

zaloguj się by móc komentować

Paris @ThePazzo 30 kwietnia 2021 11:30
30 kwietnia 2021 19:20

A  kto  im  karze  byc...

...  prezydentem  czy  burmistrzem...  w  koncu  to  sluzba,  poza  tym  uwazam,  ze  i  tak  zarabiaja  ZA  DUZO  za  to  swoje  pierdzenie  w  stolki...  STANOWCZO  za  duzo  !!!

zaloguj się by móc komentować

OdysSynLaertesa @ThePazzo 30 kwietnia 2021 17:53
30 kwietnia 2021 20:08

Zachodze w głowę (taki żart) jak Pan wyczytał  z tego co napisałem że posiadanie majątku jest nie mile widziane, i czemu ma to być w sprzeczności z bogactwem ducha, i że do tego trzeba być biednym jak mysz kościelna.

Podpowiadam żeby nie było, słowo klucz - kicz (pozerstwa). I zgadzam się że rozmawiamy o dwóch różnych programach. Panu imponują takie spektakle sceneria i kostiumy, a mnie nie.

zaloguj się by móc komentować

OdysSynLaertesa @ThePazzo 30 kwietnia 2021 17:55
30 kwietnia 2021 20:09

Zupełnie tak samo jak Januszowanie... Ale ja zupełnie o czymś innym :)

zaloguj się by móc komentować

OdysSynLaertesa @ThePazzo 30 kwietnia 2021 18:38
30 kwietnia 2021 20:11

A czym się to różni od pozowania Wilka albo innych "ekonomistów" w Bentleyu?

zaloguj się by móc komentować


chlor @ThePazzo 29 kwietnia 2021 20:26
30 kwietnia 2021 21:09

Te 770 mld to nie darowizna. "Lud pracujący miast i wsi" będzie spłacał te pyszne interesy  "biznesmenów" robione na dotacjach.

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @chlor 30 kwietnia 2021 21:09
30 kwietnia 2021 21:20

Długi państw są tak wysokie, że niespłacalne - nawet jakby chcieć zacharować na śmierć lud pracujący miast i wsi. Więc zaczynam patrzeć na tę spirale absurdu właśnie jak na darowizne  z drukarki.

zaloguj się by móc komentować

chlor @ThePazzo 30 kwietnia 2021 21:20
30 kwietnia 2021 21:27

Niespłacalne, ale i tak będą spłacane. To tak nie jest, że gdy nie da się splacić kredytu to on jakoś wyparowuje.

 

 

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @OdysSynLaertesa 30 kwietnia 2021 20:08
30 kwietnia 2021 21:32

Ok - ponieważ wczesniej widziałem raptem 3 odcinki tego "eksperta w bentleyu" - jeden z Wilkiem, 2 z gościem od paczkomatów a 3 z Trader21 - teraz przeanalizowałem ten kanał żeby nie bronić czegoś co warte bronienia nie jest.

I rzeczywiście poza tymi trzema przeze mnie obejrzanymi odcinkami nic wiecej ciekawego tam nie ma.

Mi imponuje skuteczność w zarabianiu $$$ - a więc jeśli ktoś z sukcesem prowadzi interes to jest to człowiek, od którego chce się uczyć.

Jednak zwracam honor - to rzeczywiście spektakl. 

"Zachodze w głowę (taki żart) jak Pan wyczytał  z tego co napisałem że posiadanie majątku jest nie mile widziane, i czemu ma to być w sprzeczności z bogactwem ducha, i że do tego trzeba być biednym jak mysz kościelna."

Szczerze - sam nie wiem - przeczytałem jeszcze raz Pana wpis i nie umiem powiedzieć skąd mi się to nasuneło - nieporozumienie.

 

 

 

 

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @chlor 30 kwietnia 2021 21:27
30 kwietnia 2021 21:38

Bedą spłacane jedynie odsetki od kredytu a sam dług to smycz i gwarancja, że rządy bedą posłuszne kredytodawcom. Kasa jest już pożyczona. Nie skorzystać z niej mając świadomość, że i tak bedziemy w podatkach spłacać te odsetki jako lud pracujący miast i wsi a po nas nasze dzieci i wnuki jest tym bardziej błedna.

 

zaloguj się by móc komentować

Babinicz-z-Bielan @ThePazzo 30 kwietnia 2021 21:38
30 kwietnia 2021 22:54

Zaraz, zaraz jest jeszcze koszt obsługi długu, który rośnie z roku na rok. Jak już nie będzie chętnych na polskie obligacje to skończy się kolapsem systemu finasowego, wyprzedażą tego to co jeszcze zostało ze sreber rodowych i zepchnieciem naszych dzieci i wnuków do roli parobków we własnym kraju. Oczywiście pod obcym zarządem. Nędzą, emigracją, depopulacją i rozbiorem kraju. Granie tak jak możemy jest czym innym niż granie tak jak nam zagrają. O ile jeszcze możemy grać samodzielnie.

zaloguj się by móc komentować

DYNAQ @Babinicz-z-Bielan 30 kwietnia 2021 22:54
1 maja 2021 00:07

Wszystko zgodnie z planem sprzed tysięcy lat .''...będziesz pożyczał wielu narodom,a sam u nikogo pożyczać nie będziesz [...] bo kto pożycza, niewolnikem się staje.''

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @Babinicz-z-Bielan 30 kwietnia 2021 22:54
1 maja 2021 00:07

Bardzo możliwe - i co myśli Pan, że jak rząd już wszedł w ten deal a ja i Pan nie skorzystamy ze środków, z których będzie można to uratujemy kraj i naród?

 

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @ThePazzo 30 kwietnia 2021 21:20
1 maja 2021 00:32

Najmocniej przepraszam, ale zaharowac sie mozna tylko przez samo "h".

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @Szczodrocha33 1 maja 2021 00:32
1 maja 2021 01:05

To ja przepraszam - nie używam elektronicznych poprawiaczy pisowni.

zaloguj się by móc komentować

Babinicz-z-Bielan @ThePazzo 1 maja 2021 00:07
1 maja 2021 02:11

Pan się zagalopował i już dzieli środki których jeszcze nie otrzymał. Skąd Pan wie czy coś otrzyma ? I na jakich zasadach ? Skąd pewność, że to bezwrotna pomoc ?

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @Babinicz-z-Bielan 1 maja 2021 02:11
1 maja 2021 03:37

To nie tak. Środki są cały czas - system dotacji trwa od lat. Teraz po prostu będzie większa pula. Patrząc na doświadczenia znajomych opierających swoje biznesy na dotacji widzę, że to żaden problem te środki otrzymać - trza po 1 wniosek wypełnić i spełniać kryteria a także wnioskowac tam gdzie ma to sens.

 

zaloguj się by móc komentować

Babinicz-z-Bielan @ThePazzo 1 maja 2021 03:37
1 maja 2021 09:51

Pan jest entuzjasta dotacji. W porządku. Ale nie można się zadłużać w nieskończoność.W końcu kryzys prawdziwy zmiecie te nierentowne biznesy z szachownicy. A Ci którym się udało mogą pewnego dnia usłyszeć - Braliście dotacje, to teraz oddajcie. Przejmujemy Wasz biznes. Kwity są.

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @Babinicz-z-Bielan 1 maja 2021 09:51
1 maja 2021 13:31

Nie jestem entuzjastą dotacji - do tej pory nie wzoiłem nawet 1 PLN z funduszów UE. Bo ja jesten za wyjściem z UE. Na to jednak nie ma najmniejszych szans. Od jakiegoś czasu obserwuje działalność biznesową bliskich mi ludzi związaną z dotacjami. I doszło do mnie, że nie brać tych dotacji to strzał w kolano/ stopę.

Dotacji się nie oddaje jeśli spełnia się warunki dotacji.

To celowe działania jak opisałem powyżej w tym wątku.

 

 

zaloguj się by móc komentować

peter15k @ThePazzo 29 kwietnia 2021 12:11
1 maja 2021 14:14

Zdarzyło mi się zetknąć z dużymi przedsiebiorcami - właścicielami.  Oni ... nic nie muszą a już szczególnie pokazywać się w Bentley -ju. Jeden z nich  chyba udzielił tylko jednego wywiadu i to jeszcze bardzo dawno.  Uważają , że biznes lubi ciszę.  W przypadku jednego zagranicznego podmiotu  - prezes chodził w dżinsach i był nie do rozpoznania. Jednak ci, którzy powinni to wiedzieć  to wiedzieli,  że jest  - "decyzyjny".  Feasibility study to była "podkładka" pod decyzje podjęte wcześniej.  Dlatego mam dystans do "przedsiębiorców" medialnych rozbijających sie Bentleyami na you tube. Mam duży szacunek do prezesów ale  właścicieli - oni naprawdę znają materię,  w której działają a także wiedzą jak działa cały aparat skarbowy i wszystkie możliwe układy sądowo-polityczne. Jeden mi mówił, że od pewnego poziomu obrotu kończy się biznes a zaczyna polityka.   Nie są naiwni. Dlatego ruska stara maksyma ma zastosowanie wszędzie - tisze jediesz - dalsze budiesz. 

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @peter15k 1 maja 2021 14:14
1 maja 2021 19:38

Od pewnego poziomu nie da się uniknąć rozgłosu. 

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować